Friday, September 11, 2009

Aduhhh......:p

Penggal kali ni betul2 penggal yang paling memenatkan aku, baik dari masa kuliah dan masa selain dari itu....betul2 busy, almaklumlah sudah tahun dan semester akhir bagiku disini, mula lah aku diberi assignments dan kerja2 lain oleh lecturerku, ada yang macam benda tak patut jak bagiku...hahahaha...sampai masa untuk berblog pun sudah limited jadinya...hermmm...tapi apa2 pun, masa skang ni aku dapat juga aku ceriakan laman blogku ni, sebab skang ni agak free, dah nak cuti raya lah katakan (walaupun aku tak sambut raya, secara teknikalnya...^_^)... So, skang ni I just want to wish to all my best friends, Selamat Hari Raya kepada korang semua, harap2 happy je sepanjang Raya ni, and makesure bekalan kuih Raya mencukupi sebab aku akan bawa bala tentera pemakan kuih Raya yang besar untuk melancarkan kempen makan kuih Raya kat rumah korang. Hahahahahaha....(^_^)

No comments:

Post a Comment