Saturday, October 10, 2009

I'm Back!!!!



Aha, so long for me to rock up this little stage of "That's the Way I Am...", quite busy actually, with assignments, quizzes, tests, final project and many more... but frankly, I miss this blogsite!!! Huhuhu...so, kali ni tak banyak benda yang dapat aku coretkan, kerana otakku pun tengah bercelaru dengan pelbagai bentuk masalah yang ada di antaranya aku pun tidak tahu kenapa juga ianya berlaku walaupun tanpa sebarang sebab-sebab yang munasabah... walaupun dirundung masalah yang banyak, aku tetap unpredictable, always there will be a cute smile and happy reaction on my face, kerana aku ni kan 'notyboy', it meansthat aku bukannya 'manusia yang bermasalah', tetapi 'manusia yang mencipta dan membuat masalah'...hahahaha..(jahat kan aku??). Anyway, sebelum aku coretkan ceritaku yang lain dalam page yang lain, I want to wish all of you "Have a Nice Day', keep smile, stay cool, feel happy at all the time...(^_^)

No comments:

Post a Comment