Thursday, October 28, 2010

Dah lama aku tak menaip blog ni, hehehehe...almaklumlah selepas habis study aku terus busy dengan kerja, so kesinambungan busy itu sentiasa ada...anyway, this time aku ingin menjawab sebilangan persoalan yang sering diajukan kepada aku, iaitu what the hell that I'm doing....well, skang ni aku dah kerja sebagai jurulatih Taekwondo MSNS, iaitu bidang kerja yang cukup berlainan dengan bidang akademikku....tapi does it matter??? Hahahaha...yang penting I have something to do, sebab aku ni pun in-waiting dengan jawapan permohonan sambung studyku...muda lagi lorr, so study lah, hihihihi.... Apa-apa pun, selepas berberapa bulan tak berblog ni, sudah semestinya banyak cerita yang akan aku kongsi disini, baik dongeng mahupun fakta (tapi jarang jugak la aku nak berpenglipur lara disini neh, huhuhuhu...:D). So, for those who is at Kuching now, I'm here too, so apa-apa program yang interesting korang sound2 jak kat aku, boleh kita runding macam mana, k??? Hehehehehe...:D

No comments:

Post a Comment