Thursday, September 1, 2011

Disebalik kepayahan tersembunyi hikmahnya....

Peeps, first of all title entry kali ni sengaja aku jiwang2kan, to make it interesting jew actually, hihihi...the real thing is, kali ni aku nak story betapa hardnya kat kampungku skang coz ketiadaan air, haihh...so sengsara, tak kira masa, asal perlukan air jek kena angkut bergelen2 dari sungai or paip yang ada air kat ulu2 neh....so hard, but yet God's works always suprised me...mana taknya, dalam 3 minggu pertama aku wat rutin payah neh, my body macam ada perubahan...bigger hands and biceps, broader and wider shoulder, dan yang paling menarik is my body, mula timbul ni six packs yang serupa ngan bodyfigure aku masa atlet dulu....sampaikan T-shirt yang biasa aku gunakan everyday jadi macam tak muat....dengan kata lain, aku skang tengah menjalani 'kampung-styled intensive training', hahahaha...so sapa2 nak body figure menarik, boys and girls, please come over to my kampung k??? Hahaha..:P

No comments:

Post a Comment