Sunday, September 4, 2011

Everything will change according to their own time...

Damn!!! Mood aku down dari semalam lagi, haihh...sangat frustrated, macam2 jek perkara yang bikin aku panas....sehinggakan aku mengambil keputusan untuk 'hold on' hubungan yang agak lama terjalin sebelum nih....'hold on' ni pun bahaya gak actually, but then it seems to be the only way out at this moment of time....I've tried everything yang selalu and pernah aku buat untuk memperjelaskan keadaan dan menenangkan keadaan, but kali ni semua tuh dah macam tak berkesan, that makes me really upset....but as always, I'm me, aku tak dapat nak ceritakan hal begini ngan orang lain lebih2 lagi hal2 personal, khuatir keadaan menjadi semakin parah...bukan aku tak percayakan orang, but adalah memalukan bagiku untuk menceritakan hal begini ngan orang lain coz ketara nih tak pandai settle hal sendiri dengan baik (you may say paramount egoist).....apa2pun, hope everything will be fine after this, tak tahan dah hidup slalu dalam kesusahan begini...T_T

No comments:

Post a Comment