Friday, September 9, 2011

Malam sialan....

Malam nih betul2 sial bagiku....7 orang yang bikin aku panas, serbu sekali...arghhh!!!! Those people memang selalu nak try my kejantanan ke apa neh??? Sini aku nak kupas sekor demi sekor:-

(nama/umur/asal/connection)

1. A-A/24 tahun/Tawau/ex-brother

bangkrek ni sorang yang mulakan heat dalam hatiku....mana taknya, he tried to manipulated the facts yg majoriti tau....he said:-
09/09/09 till 09/09/10 ; cpt tol msa brlalu .. msih ku tringat ksah lalu , kiah kta yg dulu , kta brsma mlakar sjrah impian yg akhirnya bubar brsma hrapan .. 09/09/10 kretakan brmula , jnji yg kta bina atas dasar 'brotherhood' hncur kw bawa brsma tlatah mu yg pndi brmain kata tnpa mmikir apa yg tdk kena .. (: mood : tetiba aku tringat 'stranger' tuh .. SIGH ! >.< (Facebook Post, 10.41pm/Friday 09, 2011)
See what I mean?? Maybe not yet, korang compare yang ni dengan post blog aku (Antara Nasihat, Ugutan dan Amaran...). Korang yang ada minda dan akal, judge bagus2 k?? Post blog aku tuh ramai saksinya, lau nak tau just drop me a message, then aku bagi nama2 dorang...

2. JP-P/21 tahun/Kuching/admirer

Yang ni plak, cakap aku tak pandai serius...why must I?? Serius in what way??? Aku sendiri ada banyak masalah yang perlu difikirkan, lagipun aku bukannya boyfriend dia, then why must I??? I treat everyone as nice as I can, ada kalanya aku treat macam2, ada juga masanya aku treat kat warung jek, ikut kemampuan aku but that is the best that I can give at that time, why must be argued?? Think about that....

3. M-J/22 tahun/Sri Aman/admirer

Yang ni jenis yang free 24/7 untuk bermesej, lenguh jariku nak menekan keypad...even aku dalam meeting room pun dia misscall berpuluh2 kali...lau aku tak inform OK ah, ni aku inform dari pukul 6.00am pun dia buat gak, ketara orang yang tak pandai take note and selfish...

4. AS-I/20 tahun/Kuala Lumpur/Adik Angkat

Yang ni aku tak tau nak komen, lau dia mesej aku akan reply, tapi aku reply not ASAP, that makes thing really bad....well, aku kan busy, manalah aku dapat pegang handphone 24/7, but take a look at the age, just 20, so I guess dia belum mengerti apa itu kesibukan bekerja...so yang ni aku maafkan...

5. MJ-J/24 tahun/Sandakan/Kenalan tak Rapat

Yang ni suka mengarut...Isu tak penting pun dia mengarut, pastu cerita kat aku macam aku tau sangat hal tuh, so bilamana aku cakap aku tak faham dengan apa yang dia carutkan, dia marah aku pla coz tak listen carefully...adoohhh, apa lah point aku dengar cerita yang aku sendiri tak tau hujung pangkalnya??? palui....

6. TF-L/20 tahun/Tawau/Kawan

Yang ni celobeng sangat mulutnya, rimas aku...sedikit sebanyak mengeruhkan lagi keadaan dan memarakkan lagi api kemarahanku....kata2 makian, sumpah seranah yang ntah pa2 tuh memang trademark dia, memang tak sah lau dia tak cakap even 1 word...but jarang skali dia maki orang kurang dari 3 kali, mesti lebih...tu lah yang bikin aku bengang tuh....

7.A-RL/21 tahun/Kuching/ex-ehem2....

Yang nih...haihh...over discreet...pening kepalaku....dia tak banyak cakap, almaklumlah orang lakon discreet bocor, tapi aku bengang dengan tingkahlakunya...terlalu ayu yang mengada2, langsung tak sesuai untuk semua lapisan masyarakat....memangla dia tak pernah potpet2 pasal aku, tapi aku kan pernah bersama dia once, tu la orang selalu cakap "kenapalah ko punya hood tuh begitu perangainya? How come ko boleh tersangkut sama dia??" Aiya, pedas betul telinga aku dengar statement tuh, makan hati jek dibuatnya.....

All in all, semua orang ni wat aku headache semalam, nak menangis meraung2 pun ada, tapi apakan daya, dah big2 nih malu la nak nangis begitu...haihhh...guys, help me...(T_T)

No comments:

Post a Comment