Saturday, October 10, 2009

Aduhh...!!!!

Huhh!!! Aku tension lagi!!! kali ini betul-betul tension, sebab aku betul-betul disuruh untuk sibuk minggu lepas dengan assignment-assignment yang menimbun, ditambah lagi dengan timbunan masalah-masalah yang lain.... Aku punya tangan pun sudah merah-merah hanya kerana aku cuba lepaskan sedikit tekananku, dan sudah pasti dinding bilik mandi yang menjadi mangsa penumbukku (beginilah caraku untuk melepaskan geram ataupun tekanan jiwaku, lebih baik daripada aku tumbuk orang...+_+). Syukurlah, di saat aku dalam keadaan serba bermasalah itu, ada juga orang-orang yang sudi tampil dan memberiku sedikit semangat... Thanks to all of you, for the words of comfort and encouragement that all of you has gave to me... Dan skang ni, aku dah kembali pulih seperti biasa, mula untuk berdiri kembali untuk mengejar impian dan menceriakan hari-hariku... so, yesss!!! Skang ni semua assignmentku sudah beres, tingggal untuk mengulangkaji jak, tak lama lagi nak exam... EXAM??? aduhh, cepat betul masa berlalu, pejam celik pejam celik, tengok-tengok draf jadual exam sudah keluar, padahal macam baru register semester jak rasanya...hohoho... Perhaps and possibly, this is my last final exam, pasni graduate laa...(hopefully la, hukhukhuk...)

No comments:

Post a Comment