Friday, October 7, 2011

Erk??? Back to school again???

Back to school, again?? Really??? Aishhh...for many youngsters, being offered to continue study ke universiti neh obviously seems to be exciting, but for me?? Lorhhh, aku jadi kebingungan, lucu, macam tak percaya dan "ehh, aku macam pernah ke sini sometimes ago, kenapa aku boleh disini sekali lagi???", hahahaha....


Universiti kesayanganku..UM..S...hahahaha...^_^

See this pic?? Ni la HQ kitorang, ala-ala Putrajaya gitew, huhuhu...I'm sure banyak freshie yang belum pernah menjejak kaki ke sini, kinda beautiful view la jugak but agak penat lah naik bukit, haihh...aku rasa lau tak silap macam dah berpuluh-puluh kali dah naek ke bangunan Canselori neh, for various businesses issues...

Somebody might ask me, why are you being thrown back to UMS??? Well, actually lau aku tak kesini sekali lagi, perhaps perangai lamaku akan berulang....what that perangai might be?? Hehehe, biarlah rahsia....but bilamana aku dapat tahu yang aku kesini lagi, rasa biasa2 jak aku at the first place, but 8 jam sebelum penerbanganku ke Kota Kinabalu tuh aku jadi resah plak...yelah, banyak betul kenanganku disini, you name it....kot-kot terjumpa balik point pengimbas kenangan masa lalu tuh, mana nak simpan imej?? Bawah katil?? Aiya...huhuhu...

Disini, dan kali ini, aku ditempatkan di Sekolah Sains & Teknologi..the biggest faculty/school in UMS, agak bangga la juga aku duk sini neh, ditambah lagi dengan muka junior2 yang slluurrrppphhh!!!! tuh...hahahaha....time masuk pun tak jauh beza, aku masuk on 19 September dan junior plak 5 September, so aku rasa aku macam muda balik, ala-ala "sweet 20" la, hahahaha...but beware kids, I'm your senior by nature and experience, haaa...huhuhuhu....






No comments:

Post a Comment